Pokoje i Apartamenty BLU PORT
Nowe, stylowe pokoje i apartamenty w Gąskach - 300 m od plaży!
Bałtycka 3A, Gąski
Blu Port to obiekt położony w nadmorskiej miejscowości Gąski. To także idealna lokalizacja na spędzenie wymarzonych, rodzinnych wakacji.
Bliskość morza – bo zaledwie 300m, szeroka, piaszczysta plaża, międzynarodowy szlak rowerowy, Latarnia Morska – to z pewnością tylko kilka wyjątkowych atrakcji dla miłośników aktywnego wypoczynku.
Niepowtarzalna atmosfera i mnóstwo rozrywki dla najmłodszych sprawią, że ten czas będzie niezapomniany.
Do dyspozycji gości mamy: rowery, przyczepkę rowerową, krzesełko rowerowe, hulajnogi elektryczne, duży plac zabaw, trampolinę, mini boisko do koszykówki, piłkarzyki, boisko do piłki nożnej, hamak, leżaki plażowe, parawany, grille, a w razie niepogody - wewnętrzną salę zabaw dla najmłodszych.
Pokój 2-osobowy z tarasem (ok. 18 m2)
Pokój z łazienką o standardowej powierzchni, idealny dla 2 osób. Przytulny, urządzony z zachowaniem najwyższych standardów wykończenia i wyposażenia. Znajduje się w nim 2 osobowa, rozkładana sofa lub łóżko małżeńskie (w zależności od dostępności).
Pokój wyposażony jest w telewizor, Internet bezprzewodowy (WiFi), mini lodówkę, czajnik, suszarkę do włosów, ręczniki, parawan, oraz pojemną szafę.
Dodatkowo na terenie obiektu, do dyspozycji Gości, znajduje się ogólnodostępna kuchnia z pełnym wyposażeniem.
Pokój 2-osobowy z balkonem (ok. 17 m2)
Pokój z łazienką o standardowej powierzchni, idealny dla 2 osób. Przytulny, urządzony z zachowaniem najwyższych standardów wykończenia i wyposażenia. Znajduje się w nim łóżko małżeńskie.
Pokój wyposażony jest w telewizor, Internet bezprzewodowy (WiFi), mini lodówkę, czajnik, suszarkę do włosów, ręczniki, parawan, pojemną szafę oraz stół z krzesłami.
Dodatkowo na terenie obiektu, do dyspozycji Gości, znajduje się ogólnodostępna kuchnia z pełnym wyposażeniem.
Pokój 4-osobowy z balkonem (ok. 23m2)
Przestronny i komfortowy pokój dla rodzin z dziećmi, urządzony z zachowaniem najwyższych standardów wykończenia i wyposażenia. Znajduje się w nim wygodne łóżko małżeńskie oraz rozkładana sofa dla 2 osób (dzieci). Do dyspozycji Gości jest nowoczesna łazienka oraz przestronny balkon z zestawem wypoczynkowym.
Pokój wyposażony jest w telewizor, Internet bezprzewodowy (WiFi), mini lodówkę, czajnik, suszarkę do włosów, ręczniki, parawan, pojemną szafę oraz biurko.
Dodatkowo na terenie obiektu, do dyspozycji Gości, znajduje się ogólnodostępna kuchnia z pełnym wyposażeniem.
Pokój 2-3-osobowy z tarasem (ok. 23m2)
Przestronny i komfortowy pokój, urządzony z zachowaniem najwyższych standardów wykończenia i wyposażenia. Znajduje się w nim rozkładany narożnik oraz rozkładany fotel z funkcją spania. Do dyspozycji Gości jest nowoczesna łazienka oraz wyjście na taras wyposażony w zestaw wypoczynkowy.
Pokój wyposażony jest w telewizor, Internet bezprzewodowy (WiFi), mini lodówkę, czajnik, suszarkę do włosów, ręczniki, parawan, pojemną szafę oraz stół z krzesłami.
Dodatkowo na terenie obiektu, do dyspozycji Gości, znajduje się ogólnodostępna kuchnia z pełnym wyposażeniem.
Apartament Studio - jeden pokój z aneksem kuchennym (ok. 25 m2)
Komfortowy i przestronny pokój o podwyższonym standardzie, w którym część dzienna połączona została z aneksem kuchennym. Do dyspozycji Gości są dwie dwuosobowe rozkładane kanapy. W nowoczesnej łazience znajduje się prysznic oraz suszarka do włosów. Studio posiada wyjście na taras, na którym znajduje się zestaw wypoczynkowy.
Studio wyposażone jest w telewizor, Internet bezprzewodowy (WiFi), w pełni wyposażony aneks kuchenny, zmywarkę, czajnik, stół z krzesłami, ekspres do kawy, suszarkę do włosów, ręczniki, parawan oraz pojemną szafę.
Apartament 4-osobowy z balkonem (ok. 42 m2)
Apartament Deluxe to ekskluzywna propozycja dla najbardziej wymagających Gości, gdzie elegancja łączy się z komfortem użytkowania. Powierzchnia apartamentu połączonego z aneksem kuchennym sprawia, że jest on idealne przystosowany do wypoczynku z rodziną.
Każdy apartament wyposażony jest w salon z aneksem kuchennym (rozkładany narożnik) oraz sypialnię (łóżko małżeńskie).
Dodatkowo do dyspozycji Gości jest internet bezprzewodowy (WiFi), dwa telewizory, stół z krzesłami, zmywarkę, lodówkę, czajnik, ekspres do kawy, suszarkę do włosów, ręczniki, parawan, pojemną szafę oraz biurko.
Apartament 5-osobowy z balkonem (ok. 42 m2)
Apartament Superior to ekskluzywna propozycja dla najbardziej wymagających Gości, gdzie elegancja łączy się z komfortem użytkowania. Powierzchnia apartamentu połączonego z aneksem kuchennym sprawia, że jest on idealne przystosowany do wypoczynku z rodziną.
Każdy apartament wyposażony jest w salon, w którym znajduje się rozkładana 2-osobowa kanapa oraz 1-osobowy rozkładany fotel, aneks kuchenny oraz sypialnię z łóżkiem małżeńskim. Ponadto do dyspozycji Gości jest internet bezprzewodowy (WiFi), dwa telewizory, stół z krzesłami, zmywarkę, lodówkę, czajnik, ekspres do kawy, suszarkę do włosów, ręczniki, parawan, pojemną szafę oraz biurko.
Odległości
Odległość do morza: 300 m
Odległość do centrum: 200 m
Odległość do sklepu: 200 m
Udogodnienia
WiFi
Parking
Ogród do dyspozycji gości
Telewizor
Sprzęt plażowy
Ogrzewanie
Taras
Balkon
Ręczniki
Suszarka do włosów
Ekspres do kawy
Prywatna łazienka
Czajnik elektryczny
Płatność kartą
Zastawa stołowa
Aneks kuchenny
Całoroczny
Lodówka
Kuchnia ogólnodostępna
Zmywarka
Wypożyczalnia rowerów
Żelazko
Sala zabaw
Plac zabaw
Grill
Akcesoria dla niemowląt
Akceptujemy małe zwierzęta
Część pokoi z balkonami
Cennik i regulamin
Rodzaj | ilość gości |
wysoki sezon 15.07-18.08 |
średni sezon 15.06-15.07 18.08-31.08 |
niski sezon
|
POKOJE | ||||
Pokój 2-osobowy z tarasem | 2 | 120 zł / os. dorosła 70 zł / dziecko |
100 zł / os. dorosła 60 zł / dziecko |
80 zł / os. dorosła 50 zł / dziecko |
Pokój 2-osobowy z balkonem |
2 | |||
Pokój 4-osobowy z balkonem | 2 + 2 | |||
Pokój 3-osobowy z tarasem | 2 + 1 | |||
APARTAMENTY | ||||
Apartament typu STUDIO z aneksem kuchennym |
2-4 |
380 zł |
300 zł |
250 zł |
Apartament 4-osobowy z balkonem (2 pokoje z aneksem kuchennym) |
2-4 | 480 zł | 380 zł | 270 zł |
Apartament 5-osobowy z balkonem (2 pokoje z aneksem kuchennym) |
2-5 | 500 zł | 420 zł | 300 zł |
REGULAMIN
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu Blu Port i jest integralną częścią umowy, do której dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w obiekcie. Przyjmuje się, iż dokonując rezerwacji, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie obiektu.
Rezerwacja i meldunek
- Dokonanie rezerwacji i zawarcie umowy z Gościem następuje telefonicznie, przez kontakt e-mail, system rezerwacyjny znajdujący się na naszej stronie www lub za pośrednictwem serwisów rezerwacyjny takich jak booking.com i innych.
- Celem potwierdzenia rezerwacji, konieczne jest dokonanie przedpłaty w wysokości 30%, w terminie 3 dni od chwili złożenia rezerwacji, na uprzednio wskazany numer rachunku bankowego. Brak wpłaty jest jednoznaczny z anulacją rezerwacji. W przypadku rezygnacji z przyjazdu, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
- Pozostała kwota za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu.
- Do każdej rezerwacji doliczana jest opłata klimatyczna. Jej wysokość ustalana jest na podstawie Uchwały Rady Miejskiej Mielna.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, jeśli przy wcześniejszym pobycie, rażąco naruszył regulamin.
- Gość nie ma prawa użyczać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił pełną opłatę za pobyt.
- Przebywanie osób niezameldowanych w obiekcie Blu Port, możliwe jest w godzinach 10:00 – 22:00, o czym należy poinformować właściciela obiektu.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie jego trwania, opłata za pobyt nie będzie zwracana.
Doba hotelowa
- Doba hotelowa rozpoczyna się od godz. 16:00, a kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna w godz. 22:00 – 7:00.
- Wcześniejsze zameldowanie (od godz.10:00) lub późniejsze wymeldowanie (do godz.15:00), pod warunkiem dostępności pokoju/apartamentu w danym dniu, podlega opłacie w wysokości 25% ceny za dobę za dany pokój/apartament.
Pokój / Apartament
- W pokoju/apartamencie obowiązuje całkowity (obejmujący również balkon i taras) zakaz palenia papierosów. Palenie papierosów możliwe jest jedynie w wyznaczonym do tego miejscu (na zewnątrz budynku).
- Na terenie obiektu zabrania się smażenia ryb i innych potraw pozostawiających intensywny zapach.
- Wszelkie usterki wynikłe z użytkowania należy zgłaszać niezwłocznie personelowi obiektu
- W obiekcie obowiązuje zakaz używania przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, które nie stanowią wyposażenia apartamentu (nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy do sprzętu elektronicznego), np.: grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych, łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
- Wynajmujący sam sprząta pokój/apartament w czasie pobytu. Goście zobowiązani są do pozostawienia umytych naczyń i sprzętów kuchennych oraz wyrzucenia śmieci przed opuszczeniem apartamentu, ponieważ ten zakres czynności nie jest wliczony w sprzątanie końcowe.
- Pokój/apartament jest sprzątany przed przyjazdem i po wyjeździe Gościa. Dodatkowe sprzątanie pokoju/apartamentu, wraz z wymianą pościeli i ręczników, jest możliwe za dodatkową opłatą w kwocie 100 PLN. Dla pobytów powyżej 10-dniowych dodatkowe sprzątanie wliczone jest w cenę wynajmu. Dla pobytów powyżej 14-dniowych, poza sprzątaniem, możliwa jest bezpłatna wymiana pościeli.
- Ręczniki wymieniane są na życzenie Gości, nie częściej niż co 4 dni
- Przy każdorazowym wyjściu z obiektu Goście zobowiązani są do gaszenia świateł oraz telewizorów znajdujących sie w wynajmowanym pokoju/apartamencie.
Odpowiedzialność Gości
- Goście zobowiązani są do utrzymywania obiektu w stanie zastanym oraz do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej. Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w pokoju/apartamencie, które zakłócają wypoczynek innych gości, jest niedozwolone. Gość naruszający ciszę nocną obowiązany będzie do zapłaty kary umownej w wysokości 1.000 PLN.
- Zachowanie Gości nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych osób przebywających w obiekcie. Zabrania się odtwarzania głośnej muzyki, nieprzyzwoitego, wulgarnego zachowania oraz zaśmiecania i zabrudzania obiektu.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałych z jego winy. Blu Port zastrzega sobie prawo do indywidualnej wyceny zniszczeń w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody oraz pobrania opłaty od Gościa.
- Dzieci na terenie obiektu powinny znajdować się pod stałą opieką opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
- Gość powinien zawiadomić właściciela obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Dodatkowo za wyrządzoną szkodę Goście zobowiązani są do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat, najpóźniej w dniu wyjazdu gotówką na ręce właściciela obiektu.
- Wprowadzanie rowerów, hulajnóg innych tego typu sprzętów do budynku możliwe jest za zgodą właściciela.
- W przypadku naruszenia Regulaminu, obiekt ma prawo odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do zastosowania się do żądań kierownictwa obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
Odpowiedzialność obiektu
- Obiekt zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań w celu realizacji usługi w sposób sumienny, uczciwy i rzetelny.
- Jeżeli z przyczyn zależnych od obiektu nie dojdzie do realizacji usługi, obiekt zwraca uiszczoną przez Rezerwującego zapłatę, co wyczerpuje w całości wszelkie roszczenia Rezerwującego z tytułu jej niewykonania. Zwrot nastąpi w formie przelewu, na wskazany przez Rezerwującego numer rachunku bankowego, w terminie do 7 dni od dnia, w którym Rezerwujący zamierzał rozpocząć pobyt.
- W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, obiekt zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego pokoju/apartamentu, oferując pokój/apartament o takim samym standardzie lub wyższym. W przypadku braku dostępności pokoju/apartamentu obiekt zwróci Rezerwującemu wpłaconą kwotę za pobyt.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności związane z pracami budowlanymi jakie mają miejsce poza jego terenem.
- Obiekt zastrzega, że wszelkie roszczenia związane z w/w niedogodnościami będą odrzucane w całości.
- Obiekt zobowiązuje się do usunięcia wszelkich usterek powstałych w pokoju/apartamencie bez zbędnej zwłoki. Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od obiektu (dostawa mediów) nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji – Gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za całość rezerwacji.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione mienie (środki pieniężne, przedmioty wartościowe, dokumenty, itp.). Należy zachować szczególną staranność związaną z zamykaniem drzwi i okien w momencie opuszczania pokoju/apartamentu.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu mechanicznego, przedmiotów i sprzętu w nim pozostawionego. Parking znajduje się na terenie niestrzeżonym.
Zwierzęta domowe
- Obiekt akceptuje małe i średnie zwierzęta domowe, po wcześniejszym uzgodnieniu. Obowiązuje dodatkowa opłata.
- Obiekt ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym: gadów, pajęczaków oraz niektórych ras psów.
- Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do trzymania zwierzęcia na smyczy na terenie obiektu, tak aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu oraz do naprawy wszelkich szkód poczynionych przez zwierzę, jak i niezwłocznego usuwania wszelkich nieczystości przez nie pozostawionych.
- Obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt do ogólnodostępnej kuchni oraz na teren wewnętrznego i zewnętrznego placu zabaw dla dzieci.
- Zabrania się pozostawiania w pokojach zwierząt bez opieki.
- Właściciele zobowiązani są posiadać własne posłanie dla zwierzęcia.
- Zabrania się przebywania zwierząt na łóżkach oraz kanapach stanowiących wyposażenie pokoju/apartamentu. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji - właściciel zostanie obciążony kosztami czyszczenia w/w przedmiotów.
- Jeżeli pościel, wykładzina lub kanapa w pokoju, w którym przebywa pies będzie przez niego zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel zostanie obciążony dodatkową opłata w wysokości 100 PLN.
- Właściciel zwierzęcia ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia mienia obiektu i prywatnego innych gości z winy zwierzęcia.
Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Usługi Ogólnobudowlane TOM-BUD Tomasz Nadolny znajdująca się w Gąskach 76-034, przy ulicy Bałtyckiej 5. Kontakt z Administratorem Danych Osobowych jest możliwy pod numerem tel .+48 660-686-994
- Dokonując rezerwacji, Gość wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych ww. firmy. Dane te będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i wystawienia faktury za pobyt, zgodnie z przepisami rozporządzenia UE o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji oraz żądania ich usunięcia.
Dodatkowe postanowienia
- W przypadku kwestii spornych – prosimy o kontakt z właścicielem obiektu lub o kontakt pod numerem telefonu 660-686-994.
- Ewentualne spory Stron rozpatruje sąd właściwy dla siedziby obiektu Blu Port.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
Uprzejmie prosimy o przestrzeganie regulaminu i życzymy miłego pobytu.
Oferty specjalne
Cennik i regulamin
Rodzaj | ilość gości |
wysoki sezon 15.07-18.08 |
średni sezon 15.06-15.07 18.08-31.08 |
niski sezon
|
POKOJE | ||||
Pokój 2-osobowy z tarasem | 2 | 120 zł / os. dorosła 70 zł / dziecko |
100 zł / os. dorosła 60 zł / dziecko |
80 zł / os. dorosła 50 zł / dziecko |
Pokój 2-osobowy z balkonem |
2 | |||
Pokój 4-osobowy z balkonem | 2 + 2 | |||
Pokój 3-osobowy z tarasem | 2 + 1 | |||
APARTAMENTY | ||||
Apartament typu STUDIO z aneksem kuchennym |
2-4 |
380 zł |
300 zł |
250 zł |
Apartament 4-osobowy z balkonem (2 pokoje z aneksem kuchennym) |
2-4 | 480 zł | 380 zł | 270 zł |
Apartament 5-osobowy z balkonem (2 pokoje z aneksem kuchennym) |
2-5 | 500 zł | 420 zł | 300 zł |
REGULAMIN
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu Blu Port i jest integralną częścią umowy, do której dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w obiekcie. Przyjmuje się, iż dokonując rezerwacji, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie obiektu.
Rezerwacja i meldunek
- Dokonanie rezerwacji i zawarcie umowy z Gościem następuje telefonicznie, przez kontakt e-mail, system rezerwacyjny znajdujący się na naszej stronie www lub za pośrednictwem serwisów rezerwacyjny takich jak booking.com i innych.
- Celem potwierdzenia rezerwacji, konieczne jest dokonanie przedpłaty w wysokości 30%, w terminie 3 dni od chwili złożenia rezerwacji, na uprzednio wskazany numer rachunku bankowego. Brak wpłaty jest jednoznaczny z anulacją rezerwacji. W przypadku rezygnacji z przyjazdu, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
- Pozostała kwota za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu.
- Do każdej rezerwacji doliczana jest opłata klimatyczna. Jej wysokość ustalana jest na podstawie Uchwały Rady Miejskiej Mielna.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, jeśli przy wcześniejszym pobycie, rażąco naruszył regulamin.
- Gość nie ma prawa użyczać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił pełną opłatę za pobyt.
- Przebywanie osób niezameldowanych w obiekcie Blu Port, możliwe jest w godzinach 10:00 – 22:00, o czym należy poinformować właściciela obiektu.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie jego trwania, opłata za pobyt nie będzie zwracana.
Doba hotelowa
- Doba hotelowa rozpoczyna się od godz. 16:00, a kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna w godz. 22:00 – 7:00.
- Wcześniejsze zameldowanie (od godz.10:00) lub późniejsze wymeldowanie (do godz.15:00), pod warunkiem dostępności pokoju/apartamentu w danym dniu, podlega opłacie w wysokości 25% ceny za dobę za dany pokój/apartament.
Pokój / Apartament
- W pokoju/apartamencie obowiązuje całkowity (obejmujący również balkon i taras) zakaz palenia papierosów. Palenie papierosów możliwe jest jedynie w wyznaczonym do tego miejscu (na zewnątrz budynku).
- Na terenie obiektu zabrania się smażenia ryb i innych potraw pozostawiających intensywny zapach.
- Wszelkie usterki wynikłe z użytkowania należy zgłaszać niezwłocznie personelowi obiektu
- W obiekcie obowiązuje zakaz używania przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, które nie stanowią wyposażenia apartamentu (nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy do sprzętu elektronicznego), np.: grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych, łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
- Wynajmujący sam sprząta pokój/apartament w czasie pobytu. Goście zobowiązani są do pozostawienia umytych naczyń i sprzętów kuchennych oraz wyrzucenia śmieci przed opuszczeniem apartamentu, ponieważ ten zakres czynności nie jest wliczony w sprzątanie końcowe.
- Pokój/apartament jest sprzątany przed przyjazdem i po wyjeździe Gościa. Dodatkowe sprzątanie pokoju/apartamentu, wraz z wymianą pościeli i ręczników, jest możliwe za dodatkową opłatą w kwocie 100 PLN. Dla pobytów powyżej 10-dniowych dodatkowe sprzątanie wliczone jest w cenę wynajmu. Dla pobytów powyżej 14-dniowych, poza sprzątaniem, możliwa jest bezpłatna wymiana pościeli.
- Ręczniki wymieniane są na życzenie Gości, nie częściej niż co 4 dni
- Przy każdorazowym wyjściu z obiektu Goście zobowiązani są do gaszenia świateł oraz telewizorów znajdujących sie w wynajmowanym pokoju/apartamencie.
Odpowiedzialność Gości
- Goście zobowiązani są do utrzymywania obiektu w stanie zastanym oraz do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej. Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w pokoju/apartamencie, które zakłócają wypoczynek innych gości, jest niedozwolone. Gość naruszający ciszę nocną obowiązany będzie do zapłaty kary umownej w wysokości 1.000 PLN.
- Zachowanie Gości nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych osób przebywających w obiekcie. Zabrania się odtwarzania głośnej muzyki, nieprzyzwoitego, wulgarnego zachowania oraz zaśmiecania i zabrudzania obiektu.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałych z jego winy. Blu Port zastrzega sobie prawo do indywidualnej wyceny zniszczeń w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody oraz pobrania opłaty od Gościa.
- Dzieci na terenie obiektu powinny znajdować się pod stałą opieką opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
- Gość powinien zawiadomić właściciela obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Dodatkowo za wyrządzoną szkodę Goście zobowiązani są do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat, najpóźniej w dniu wyjazdu gotówką na ręce właściciela obiektu.
- Wprowadzanie rowerów, hulajnóg innych tego typu sprzętów do budynku możliwe jest za zgodą właściciela.
- W przypadku naruszenia Regulaminu, obiekt ma prawo odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do zastosowania się do żądań kierownictwa obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
Odpowiedzialność obiektu
- Obiekt zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań w celu realizacji usługi w sposób sumienny, uczciwy i rzetelny.
- Jeżeli z przyczyn zależnych od obiektu nie dojdzie do realizacji usługi, obiekt zwraca uiszczoną przez Rezerwującego zapłatę, co wyczerpuje w całości wszelkie roszczenia Rezerwującego z tytułu jej niewykonania. Zwrot nastąpi w formie przelewu, na wskazany przez Rezerwującego numer rachunku bankowego, w terminie do 7 dni od dnia, w którym Rezerwujący zamierzał rozpocząć pobyt.
- W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, obiekt zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego pokoju/apartamentu, oferując pokój/apartament o takim samym standardzie lub wyższym. W przypadku braku dostępności pokoju/apartamentu obiekt zwróci Rezerwującemu wpłaconą kwotę za pobyt.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności związane z pracami budowlanymi jakie mają miejsce poza jego terenem.
- Obiekt zastrzega, że wszelkie roszczenia związane z w/w niedogodnościami będą odrzucane w całości.
- Obiekt zobowiązuje się do usunięcia wszelkich usterek powstałych w pokoju/apartamencie bez zbędnej zwłoki. Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od obiektu (dostawa mediów) nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji – Gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za całość rezerwacji.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione mienie (środki pieniężne, przedmioty wartościowe, dokumenty, itp.). Należy zachować szczególną staranność związaną z zamykaniem drzwi i okien w momencie opuszczania pokoju/apartamentu.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu mechanicznego, przedmiotów i sprzętu w nim pozostawionego. Parking znajduje się na terenie niestrzeżonym.
Zwierzęta domowe
- Obiekt akceptuje małe i średnie zwierzęta domowe, po wcześniejszym uzgodnieniu. Obowiązuje dodatkowa opłata.
- Obiekt ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym: gadów, pajęczaków oraz niektórych ras psów.
- Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do trzymania zwierzęcia na smyczy na terenie obiektu, tak aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu oraz do naprawy wszelkich szkód poczynionych przez zwierzę, jak i niezwłocznego usuwania wszelkich nieczystości przez nie pozostawionych.
- Obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt do ogólnodostępnej kuchni oraz na teren wewnętrznego i zewnętrznego placu zabaw dla dzieci.
- Zabrania się pozostawiania w pokojach zwierząt bez opieki.
- Właściciele zobowiązani są posiadać własne posłanie dla zwierzęcia.
- Zabrania się przebywania zwierząt na łóżkach oraz kanapach stanowiących wyposażenie pokoju/apartamentu. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji - właściciel zostanie obciążony kosztami czyszczenia w/w przedmiotów.
- Jeżeli pościel, wykładzina lub kanapa w pokoju, w którym przebywa pies będzie przez niego zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel zostanie obciążony dodatkową opłata w wysokości 100 PLN.
- Właściciel zwierzęcia ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia mienia obiektu i prywatnego innych gości z winy zwierzęcia.
Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Usługi Ogólnobudowlane TOM-BUD Tomasz Nadolny znajdująca się w Gąskach 76-034, przy ulicy Bałtyckiej 5. Kontakt z Administratorem Danych Osobowych jest możliwy pod numerem tel .+48 660-686-994
- Dokonując rezerwacji, Gość wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych ww. firmy. Dane te będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i wystawienia faktury za pobyt, zgodnie z przepisami rozporządzenia UE o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji oraz żądania ich usunięcia.
Dodatkowe postanowienia
- W przypadku kwestii spornych – prosimy o kontakt z właścicielem obiektu lub o kontakt pod numerem telefonu 660-686-994.
- Ewentualne spory Stron rozpatruje sąd właściwy dla siedziby obiektu Blu Port.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
Uprzejmie prosimy o przestrzeganie regulaminu i życzymy miłego pobytu.
Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana do obiektu noclegowego.
Twoja wiadomość jest wysyłana. Prosimy o cierpliwość
Twoja wiadomość nie została wysłana do obiektu noclegowego.
Przepraszamy, jeśli pojawił się problem z wysłaniem pytania, skontaktuj się z nami
Błąd: